My fanpage

sobota, 5 września 2020

Kartka doniczka


Cześć kochani!
Dzisiaj pokaże Wam  moją kolejną  kartkę doniczkę. Kiedyś na blogu DIY zrobiłam na nią nawet tutorial. Tym razem użyłam papierów LemonCraft- My sweet Provence moje ręcznie robione kwiatki z foamiranu. Kwiatki i listki pochodzą z wykrojnika THE PAPER BOUTIQUE -Poniżej znajdziecie na nie tutorial. Kartka na życzenia jest wsuwana w środek doniczki, a na jej końcu są doczepione kwiatki ,które w całości tworzą wygląd doniczki z kwiatkami.






Proces tworzenia kwiatków znajdziecie tu:




Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:


Wyzwanie ArtPiaskownica - CARDS
Kartka w nietypowym kształcie 



*****
Wyzwanie na blogu SZUFLADA
Otwórz Szufladę w sierpniu- KIESZEŃ


*******

Mam nadzieję,że ten pomysł Wam przypadł do gustu.

Pozdrawiam gorąco i jak zawsze życzę udanego weekendu 
Julia

7 komentarzy:

  1. Super kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca :-)  Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękna i bardzo ciekawy pomysł na jej wykonanie :). Śliczny dobór kolorów! Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i serdecznie pozdrawiam :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń