My fanpage

wtorek, 29 września 2020

ECO - butelkowa inspiracja

 Hej kochani!

Dzisiaj pokażę Wam moją ECO - butelkową inspiracje dla sklepu Craftyenjoyments  i powiem Wam o niej kilka słów. 
Dlaczego Eco ? Bo została wykonana w ramach recyklingu, jest to butelka po Ginie, owinięta naturalnym sznurkiem jutowym.
Ozdobiona wycinankami z papieru Old Manor Od Mintay oraz z książeczek Flora Book 2 i Window Book.
Są także ręcznie robiona bawełna oraz kwiatki z foamiranu , do tego tekturki od Crafty Moly , listki, koronka i troszkę farby.









Przyznam szczerze, że  pomysł na tą butelkę miałam dość dawno ,ale nie mogłam się zdecydować której kolekcji  użyć.
Wybór  ułatwiła mi to tablica inspiracyjna na blogu Tekturowo , dlatego też moją  pracę  zgłaszam  na wyzwanie :



Wyzwanie #13- Tekturkowo 





Pracę  również  zgłaszam  na wyzwania:



Miszmasz Papierowy wyzwanie #60





Oraz 

FILIGRANKI - wyzwanie #62




Mam nadzieję, że butelka Wam się podoba.
Pozdrawiam  cieplutko 
Buziaki 
Julia 

13 komentarzy:

  1. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu - DT Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! ❤️ Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i pomysłowo :-) Dziękuję za zgłoszenie pracy do wyzwania w TEKTURKOWO, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny projekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dekoracja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł i wykonanie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń