My fanpage

poniedziałek, 28 września 2020

Kolorowa kartka urodzinowa

Cześć  kochani !

Dzisiaj z ponurych kolorów jesieni powracamy do bardziej radosnych , a to wszystko dzięki pięknym kwiecistym papierom  od AltairArt- Flower Harmony .

Zrobiłam z nich kartkę urodzinową w formie DL z bazą i tekturkowym napisem od Rapakivi

Mimo, że stemple nie są moją mocną stroną to przełamałam się specjalnie na wyzwanie Kartkowe ABC. Stempel kobiety jest od 13 Arts i dwa  malutkie motylki z jednej z gazetek ,które kupiłam bardzo dawno temu. 

Oczywiście nie mogło też zabraknąć  moich ręcznie robionych kwiatków z foamiranu. 

Mam nadzieję, że kartka Wam się spodoba. 






Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:

Wyzwanie na blogu Kartkowe ABC





Wyzwanie 09/2020 AltairArt 




Pozdrawiam cieplutko
JULIA

7 komentarzy:

  1. Świetna praca 😃 dziękuję bardzo za udział w wyzwaniach kartkowego ABC i Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka, fajnie prezentują się te warstwy :) dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC ;) Pozdrawiam Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altiar Art. Pozdrawiam, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń