My fanpage

poniedziałek, 16 listopada 2020

Dzień jeden w roku

 Cześć kochani !

Znowu poniedziałek 😒 czy ktoś jeszcze ma wrażenie że czas pędzi bez opamiętania?
No cóż nie da się to zatrzymać to trzeba go wykorzystać na maksa , najlepiej scrapując 😉
Dzisiaj pokażę Wam kartkę dość prostą, taką do koperty ,która zrobiłam jako inspiracje ba blogu Pasjonata, gdzie wykorzystałam digi stempelek i elementy do wycinania. 

Stanowią one uzupełnienie do papierów  od AltairArt  z kolekcji  festive cats. 

Ale moim głównym celem było zrobienie kartki zimowej na wyzwanie na blogu Tekturkowo,  ponieważ nie miałam typowo świątecznej tekturki ,musiałam improwizować i wykorzystać to co miałam. 
Świetnie nadały się do tego cyferki ,których użyłam do zrobienia daty świątecznej.
Mam nadzieję, że będzie się liczyło😉




Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

Tekturkowo - wyzwanie #15


Niestety nie mogę  podlinkować zestawu cyferek, które kupiłam, bo według mojego zamówienia nie jest on już dostępny 



Dziękuję za odwiedziny i życzę  miłego dnia 








2 komentarze:

  1. Przepiękna praca;) Podoba mi się użycie chlapań jako prószącego śniegu;) Dziękuję za udział z wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuć świąteczny klimat :) dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo- Magda z DT

    OdpowiedzUsuń