My fanpage

poniedziałek, 16 listopada 2020

Urodzinki w stylu vintage

 Hej kochani !
Powracam dzisiaj do Was z karteczką w stylu  vintage, a jednocześnie kobiecą. Użyłam papierów od Craft o' Clock z kolekcji Spring Morning Dreams i to z nich też zrobiłam rożyczki, których brzegi najpierw potuszowałam,  a potem przejechałam delikatnie woskiem antycznym,a na samym końcu zrobiłam bardzo delikatne pryskania i chlapania. Listki wyciete z wykrojników pochodzą z papierów z kolekcji i grafika kobieca również pochodzi od Craft o'clock ,dodałam do niej tylko ramkę.





Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:



Wyzwanie sklepu Zielone Koty.pl






Paper Heaven- wyzwanie  listopadowe


Użyłam  papierów z motywem desek i efekt  rdzy na różyczkach 






Kartkowe ABC 




Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia 






3 komentarze:

  1. Bardzo klimatyczna, fajny efekt retro 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, uwielbiam vintage. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Heaven 😊

    OdpowiedzUsuń