My fanpage

sobota, 14 listopada 2020

W tradycyjnych kolorach

 Cześć kochani! 
Wkońcu udało mi się odespać troszkę, mimo ,że wstałam już o 6 rano to córcia już lepiej śpi od kilku dnia. Jako noworodek budziła się mniej niż w ostatnim czasie 🙈 no cóż nie ma co narzekać 😉

Wracając do tematu kartek chciałam Wam pokazać kartkę świąteczną w tradycyjnych kolorach z pięknymi papierami Festive Bells od AltairArt. Oprócz papierów użyłam też tekturki od Crafty Moly i poinsencji zrobionej z foamiranu, a całość pochlapałam białym splashem




 
Kartkę zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu Crafty Moly




Życzę Wam spokojnego weekendu moi drodzy 🙂










2 komentarze:

  1. Piękna praca, na pewno sprawisz przyjemność osobie , która ją dostanie :) Dziękujemy za udział w zabawie Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń