My fanpage

niedziela, 1 listopada 2020

Zimowy exploding box

 Hej kochani!

W końcu  znalazłam trochę czasu, żeby wziąć za zimowy boksik, który już planowałam od dawna. 
Użyłam bazy boksa kraft od Rapakivi 
Papiery pochodzą z najnowszej zimowej kolekcji ScrapBoys- Christmas  Wishes, która wygrałam w Candy. 
Tekturkowy lampion 3D pochodzi od Laserowe Love , został on pomalowany złotą farbą. 
Poinsencje są ręcznie robione z czerwonego foamiranu. 
Aby nadać zimowego wyglądu użyłam również pasty śniegowej.
Oprócz zdjęć poniżej znajdziecie też filmik z prezentacją.









Boksik zgłaszam na następujące wyzwania:



Art Piaskownica- CARDS 






Wyzwanie #61 Miszmasz Papierowy 





ArtPiaskownica- Mixed Media 





Dziękuję za odwiedziny  i życzę  miłego dnia 

4 komentarze:

  1. Prawdziwie zimowo-świąteczne pudełko.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy-gaza,bandaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDNIE.Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! Piękny jest :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń