My fanpage

czwartek, 5 listopada 2020

Urodzinowa od żony

 Hej kochani!

Jak już wspomniałam w ostatnim wpisie mam trochę zamówień na urodziny.  Ta kartka była robiona na ostatnią chwilę( wczoraj wieczorem 😉) ,dlatego zdjęcia nie są w najlepszym świetle, bo musiałam zrobić ją odrazu spakować do wysyłki . 
 Jest to kartka na urodziny od żony dla męża ,który lubi samochody . W środku jest śliczny sentyment , który pani mi podała i taka prywatna wiadomość, to nie pokazuje. 

Kartka została wykonana z papierów AltairArt z kolekcji Butterfly Effect,  jak widać kolekcja świetnie nadaje się na kartki męskie.
Aby dodać kontrastu użyłam gazy pofarbowanej tuszem distress w kolorze czerwonym.






Kartkę zgłaszam na wyzwanie :


Kartkowe ABC 



ArtPiaskownica- Mixed Media 






Dziękuję  za odwiedziny  i życzę miłego dnia 🙂





3 komentarze:

  1. Ale świetna 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna męska kartka. Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń