My fanpage

piątek, 13 listopada 2020

Ten zimowy czas

 Hej kochani! 

Dawno mnie nie było na blogu, trochę zabiegana byłam ostatnio, a w dodatku miałam sporo nieprzespanych przez córcie nocy ,więc nie miałam ani czasu, ani siły na tworzenie.

Dzisiaj się zebrałam w garść i powstała kolejna karteczka, może nie jest typowo świąteczna ,ale na pewno zimowa 😉

Do tej kartki użyłam papierów od ScrapBoys - Winter Time również do zrobiebia kwiatków i listków. 
Oprócz papierów użyłam kraft bazy DL i tekturki  od Rapakivi  

Do nadania mroźnego klimatu użyłam gesso, pasty śniegowej i posypki brokatowej.

Efekt murku zrobiłam wycinając mini cegiełki z beermaty po tekturkach

Oczywiście nie mogło też zabraknąć drobnych elementów dekoracyjnych  jak gaza, szyszki, sznurek.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 






Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:



 Wyzwanie #96- 13Arts



Produkty ze sklepu :
Clear gesso,Gel medium, szpatułka,  której nie mogę podlinkować, bo nie jest dostępna.



Wyzwanie Art Piaskownica - Mixed Media 






Wyzwanie na blogu Szuflada 


Wybieram linie: litery,druk - liść- biały 



Pozdrawiam Was serdecznie 
Trzymajcie się cieplutko 
Julia 








16 komentarzy:

  1. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Just breathtaking!Thank you for playing along with 13 Arts!

    OdpowiedzUsuń
  4. och, jakby siedzieć w ciepłym domu i podziwiać sarny przez okno :), witam w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o taki efekt mi chodziło, cieszę że się udało 😘

      Usuń
  5. Julia, this is a wonderful project!! Love it !! Thank you so much for joining us at 13arts. xoxo Heike

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimatyczna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, bardzo klimatyczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful card. Thank you for joining the 13arts challenge.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, zimowy projekt!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13 Arts :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zimowa karteczka! Witamy w Szufladowym BINGO!

    OdpowiedzUsuń