My fanpage

piątek, 20 listopada 2020

Inspiracja dla CE- Kobiecy Layout + tutorial

 Hej kochani! 

Dzisiaj przychodzę do Was z inspiracją w formie  tutorialu, którą zrobiłam dla sklepu Craftyenjoyments. Jest to dopiero mój drugi Layout, bo nie mam zbyt wielu odpowiednich zdjęć.  

Bardzo bym chciała zrobić jakiś projekt ze zdjęciem dzieci, niestety mam problem zrobić im dobre zdjęcie, które nie byłoby rozmazane,  bo ciężko jest ich utrzymać w bezruchu,  no chyba że jak śpią 😂

Papierki ,które użyłam pochodzą od Mintay z kolekcji Old Manor. Jeśli chcecie wiedzieć więcej zapraszam na Bloga Craftyenjoyments  albo do obejrzenia tutorialu, który znajdziecie pod zdjęciami. 





Video tutorial




Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

Wyzwanie sklepu Zielone Koty.pl 

Być kobietą








Wyzwanie #62 Miszmasz Papierowy

Sentymentalnie


Spokojnego weekendu kochani 😘




1 komentarz:

  1. Śliczna praca, bardzo klimatyczna.
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń